30 godina uz vas

AGRISTAR SLAVI 30 GODINA INSPIRATIVNOG BOGATSTVA BILJA I PREDSTAVLJA NOVI VIZUALNI IDENTITET

Trideset godina ljubavi prema bilju, prirodi i ljudima – sada u modernijem ruhu

Tri desetljeća predanosti bilju, iskustvu i obiteljskoj tradiciji oblikovala su Agristar u brend koji danas s ponosom nosi naziv najbogatije hrvatske riznice bilja. Povodom 30. obljetnice, Agristar predstavlja novi vizualni identitet – moderan, pročišćen i potpuno usklađen s vrijednostima koje je brend gradio od samog početka.

Kamilica — simbol početaka i trajna nit vodilja

Priča Agristara započela je 1995. godine, kada je Tomislav Kurbanović, nakon dugogodišnjeg rada u ljekovitom bilju, odlučio pokrenuti vlastitu proizvodnju. U središtu njegovog rada bila je kamilica – najraširenija i najprepoznatljivija biljka u hrvatskoj tradiciji. Kamilica je predstavljala početak Agristara, njegovu stručnost i temeljnu misiju: ponuditi kupcima čaj koji je prirodan, iskren i kvalitetan.

„Od 1982. godine sam u poslu ljekovitog bilja. Kada smo pokrenuli vlastitu proizvodnju, želio sam ljudima ponuditi nešto iskreno i prirodno. Naš je cilj isti i danas — pouzdana kvaliteta za svakog kupca.“
Tomislav Kurbanović, osnivač Agristara

Taj pristup ostao je nit vodilja brenda kroz sve faze rasta. Agristar je tijekom godina razvio najbogatiji rinfuzni asortiman čajeva na hrvatskom tržištu, stvorio prepoznatljive, jedinstvene mješavine te zadržao visok udio ručnog rada u procesu selekcije i pripreme bilja. Suradnja s hrvatskim kooperantima, posebno iz Slavonije i Podravine, osigurala je kontinuitet kvalitete i povezanost s lokalnom proizvodnjom, dok je organska linija dodatno ojačala fokus na prirodnost i održivost.

Rebranding kao prirodan razvoj — spoj tradicije i kreativnog stvaranja

Ulaskom sljedeće generacije vlasnika – Ivone i Filipa Kurbanovića – Agristar je ušao u novo razvojno razdoblje. Digitalizacija procesa, unaprjeđenje komunikacije i jačanje online prodaje postavili su temelje za vizualni iskorak koji je brendu omogućio jasniju i suvremeniju prezentaciju širokog asortimana, uključujući i potpuno novi, vizualno usklađeni dizajn čitave linije proizvoda.

„Novi identitet prikazuje stvarnost našeg brenda – profesionalnost, znanje i fokus na bilje, uz suvremeni dizajn koji komunicira jasno i dosljedno.“

— Ivona Adrić Kurbanović, direktorica Agristara

Dizajn koji nosi priču — kamilica kao kreativni simbol

Redizajn logotipa povjeren je dizajneru Mateju Vučkoviću, koji je zadržao strukturu izvornog znaka, ali je kamilicu – povijesni simbol brenda – stilizirao u moderan i geometrijski oblik. Novi vizual interpretira kamilicu kao cvijet, listove čaja ili izlazeće sunce, čime simbolizira tradiciju, prirodnost i novi kreativni smjer Agristara.

„Krilatica redizajna bila je: zadržati emociju, ali stvarati novo. Originalnu kompoziciju cvijeta i wordmarka zadržao sam kao temelj, a kamilicu sam oblikovao u pročišćen, geometrijski znak. Takav oblik više nije samo cvijet — može se čitati i kao listovi čaja ili izlazeće sunce. Tipografija je moderna i čista, ali i dalje topla i pristupačna.“
Matej Vučković, dizajner

“Inspirativno bogatstvo bilja” — srž nove filozofije

Novi vizualni identitet ističe vrijednosti koje Agristar čine prepoznatljivim: bogatstvo bilja, dugogodišnje znanje, ručni rad i hrvatsku proizvodnju. Komunikacija brenda temelji se na jasnoj svrsi – popularizirati upotrebu bilja u svakodnevnom životu, ne samo kao naviku, nego kao inspiraciju. Upravo ta filozofija utjelovljena je u novom sloganu brenda – „Inspirativno bogatstvo bilja“.

Novu brand strategiju i slogan potpisuje agencija za strateški marketing Sandra Veinberger, čime je postavljen jasan komunikacijski okvir za dugoročno pozicioniranje brenda.

„Nova brand strategija omogućila je da Agristar svoju vrijednost komunicira jasno, dosljedno i dugoročno — kroz poruke koje su usklađene s identitetom brenda i onime što bilje istinski predstavlja.“
— Lucija Humel, brand implementator, agencija Sandra Veinberger

Bilje za Agristar nije samo sirovina — ono je izvor inspiracije, boja, teksture, mirisa i rituala.
Svaka nova mješavina nastaje kao mali kreativni čin, a svaki čaj predstavlja spoj majstorstva, tradicije i inovacije.

„U svakoj biljci je potencijal — za zdravlje, za užitak, za trenutak mira. To je filozofija koju prenosimo i našim kupcima. Nakon 30 godina, ponosni smo što ostajemo vjerni prirodi, znanju i ljudima.“
Tomislav Kurbanović, osnivač Agristara

Pogled u budućnost

Ulazak u četvrto desetljeće donosi i ambiciozne planove za budućnost. Agristar želi dodatno proširiti izvoz i pozicionirati se kao prepoznatljiv dobavljač široke ponude biljne sirovine za različite industrije. Istodobno, brend nastavlja razvijati nove proizvode na bazi bilja, jačati održivost i ulagati u bolje proizvodne kapacitete

Agristar ostaje vjeran jednostavnoj, ali snažnoj misiji koju njeguje već trideset godina: bilje koje oplemenjuje svakodnevicu — prirodno, kvalitetno i inspirativno.

O nama

Tvrtka Agristar d.o.o. iz Višnjevca pokraj Osijeka obiteljsko je poduzeće u potpuno privatnom vlasništvu. Od osnutka 1995. godine uspješno djeluje kako na hrvatskom tako i na inozemnom tržištu.
Djelatnost tvrtke raspoređena je na nekoliko međusobno povezanih područja:

1. Organiziranje proizvodnje i prerade ljekovitog, začinskog i aromatičnog bilja putem mreže kooperanata u Slavoniji i Podravini. Svu proizvodnju ugovorenu na ovaj način tvrtka otkupljuje od svojih kooperanata, te velikim dijelom prodaje na tržište Italije, Njemačke, Austrije, Francuske i Mađarske.

2. Proizvodnja vlastite robne marke čajeva u filter vrećicama, čajnih mješavina registriranih kao dodaci prehrani, pojedinačnog ljekovitog bilja u rinfuznom pakiranju te proizvodnja čajeva u filter vrećicama pod tuđom robnom markom.

3. Uvoz određenih vrsta ljekovitog, začinskog i aromatičnog bilja koje ne uspijeva na našem podneblju.

4. Veleprodaja ljekovitog, začinskog i aromatičnog bilja.

Agristar paralelno razvija i učvršćuje svoje pozicije proizvođača sirovine i gotovih proizvoda u zemlji i inozemstvu. Vodeći je izvoznik ljekovitog bilja u Hrvatskoj. Također širi plasman svojih gotovih proizvoda, te je „prisutan“ na policama trgovačkih centara širom Hrvatske (Billa, Kaufland, Spar Hrvatska, Konzum, Plodine, Tommy, KTC, Velepromet, Patričar, TP Varaždin i brojni drugi.), ljekarni, biljnih drogerija, trgovina zdravom hranom (Biovega -bio&bio i dr.), te trgovina mješovitom robom.

Tvrtka je od 2005. godine certificirana po sustavu upravljanja ISO 9001:2000 i HACCP u cilju strogo kontrolirane proizvodnje zdravstveno ispravnog proizvoda, a od 2013. godine u kontinuitetu je certificirana prema Međunarodnom standardu za hranu (IFS), s najvišom ocjenom.

Od 2012. godine tvrtka je certificirana za uvoz, izvoz i proizvodnju ekološki uzgojenog ljekovitog bilja, te s time u vezi posjeduje rješenje Ministarstva poljoprivrede za proizvodnju, izvoz i uvoz ekološki uzgojenog ljekovitog bilja s ciljem stavljanja na tržište sve traženijih proizvoda iz ekološkog uzgoja.

Nagrade:

2002. Zlatna kuna za najuspješnije trgovačko društvo u županiji u kategoriji malih trgovačkih društava.

2013. Best Buy Award u kategoriji: Biljni čajevi koji blagotvorno djeluju na zdravlje, a najčešće se kupuju u ljekarnama.

2013./2014. Superbrands Croatia’s Choice za kompletan proizvodni asortiman.

2020. Family choice u kategoriji filter čajevi

2021./2022. Odabrale mame u kategoriji čajevi